INICI DEL CURS 2021-22

Benvolgudes famílies i alumnat,

Retornem al centre amb MOLTES GANES que aquest sigui el curs en què a poc a poc podem anar retornant a la tan enyorada normalitat.

En aquest article hi anireu trobant informacions per tenir-ho tot a punt pel dia 13 de setembre, dia en què començaran les classes per a tots els cursos d’ESO.

• REUNIONS D’INICI DE CURS DE LES FAMÍLIES:
    • Famílies 1r ESO: PRESENCIAL dia 7 de setembre a les 18:00h
    • Famílies 2n, 3r i 4t ESO: VIRTUAL dia 9 de setembre a les 18:00h. (rebreu l’enllaç via mail un dia abans)
  • INICI DE CURS DE L’ALUMNAT:
    • Dilluns 13 de setembre de les 10:00h del matí fins a les 13:30h.
    • A partir del dimarts 14 de setembre de les 8:00h del matí fins a les 14:40h, és a dir, horari habitual.
    • El transport escolar ja funcionarà amb normalitat.
    • Abans del dia 13 us informarem de l’organització d’aquest dia, via mail del centre…FAMÍLIES PRIMER: PRESENCIAL dia 7 de setembre a les 18:00h
  • CALENDARI DE CURS:
  • BEQUES I AJUTS:
    • Ajuts per a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu: teniu la informació disponible en aquest enllaç.
    • Termini: fins el 30 de setembre de 2021, telemàticament.
    • En cas que necessiteu algun document del centre o suport en la tramitació truqueu a la secretaria del centre (938564566) abans del 15 de setembre de 2021.
  • HORARI DE LA SECRETARIA DEL CENTRE:
    • A partir del dia 1 de setembre, els dilluns, dimarts i dijous de 9 a 14h.
  • MATERIAL DEL CURS:
    • A banda del material d’escriptura habitual (llapis, goma, bolígrafs, maquineta), cal que l’alumnat porti la seva cantimplora d’ús individual, mascareta de reserva i recomanem que tothom porti dos esmorzars.
    • Els alumnes que NO tenen ordinador no l’han de comprar. Estem pendents de la dotació del Departament i us donarem indicacions en la mesura que ens vagin arribant.
  • LLOGUER D’ARMARIETS:
    • Es tornaran a llogar els armariets que el curs passat no es van poder llogar (només per l’alumnat de 3r i 4t). En breu us n’informarem.

MOLT BON CURS A TOTHOM!