Holi

El Divendres 23 de març els alumnes de l’institut Manresa Sis van inaugurar la cantina. Aquell dia només es venien sucs i entrepans. Però, properament tornaran a obrir-la amb més oferta.

Tot seguit van celebrar la festa Holi. La festa Holi té els seus orígens a l’Índia. Allà és una festa molt important on sembla que les esquerdes socials presents desapareixen. És una de les tradicions de l’Índia on homes i dones, rics i pobres, nens i adults s’uneixen per a celebrar junts aquest festival de colors tan esperat. La celebració consisteix en llençar pols de colors brillants a l’aire, simbolitzant les flors que sortiran a la primavera.

Els alumnes del Manresa Sis no sols van celebrar l’arribada de la primavera si no que també s’acabava el segon trimestre.

Nabil Maanani, redactor del Manresa Sis