Festa Nadal

El passat 20 de desembre (l’últim dia del trimestre) a l’Institut Manresa Sis vam fer la nostra festa de Nadal. La festa va ser al gimnàs i hi van poder venir tots els alumnes de l’institut, de 1r d’ESO a Batxillerat.

La festa va començar a les 9h30 i va acabar a les 11h30 just a temps per a agafar les coses i marxar cap a casa!

Hi va haver els concerts dels alumnes que fan rock’in, actuacions dels alumnes de 2n, 3r i 4t i finalment el concert de la banda del SiS.

Els professors i professores es van animar a versionar la cançó del trineu i cantar-la davant de tothom.

Vam poder gaudir d’una estona de música i balls en directe, ens va agradar molt a tots i vam poder passar una molt bona estona i tancament de trimestre.

Clàudia Martínez i Gal·la Serra, community manager de 1r