Festa del Manresa SIS – SiS anys de vida!!

El passat 31 de març l’institut va celebrar els sis anys, i ho vam celebrar fent unes olimpíades amb tot l’institut. Es va competir per classes i cada classe portava les samarretes d’un color diferent per poder distingir els grups.

Abans de començar les olimpíades els professors van repartir unes cintes de colors on tots els alumnes havien d’escriure una frase relacionada amb el que els havia aportat l’institut, després les van penjar al pati.

Durant les olimpíades els alumnes van fer 7 jocs diferents que competien amb altres nivells. Van jugar a:

-Zumba

-Voleibol

-jocs tradicionals

-Saltar el mur

-Boom-Boom

-Cementiri

-Ultimate

En acabar els esports, tot l’institut es va reunir al camp de futbol on van ballar zumba.

Om Camprubí i Cels Martinez, community manager de 2n