Festa benvinguda

El dissabte 4 de novembre l’AFA de l’institut Manresa Sis va organitzar un dinar de benvinguda a les famílies. Consistia en un dinar comunitari on cada familiar ha de portar alguna cosa de menjar i que fos per compartir.

Per aprofitar que vingués més gent i que fos més animat,  els alumnes de l’institut van organitzar un túnel del terror i van fer panellets per a les FAMILÍES

Al llarg de la setmana els alumnes es van dividir en dos grups. Uns es dedicaven a construir el túnel i els altres van elaborar els PANELLETS.

Els del túnel dels terror van fer servir els lavabos, la classe de llevant, també l’aula de tramuntana i la sortida de emergències.

La Liliana, mare de la Vierna, va pintar terroríficament bé als protagonistes del túnel del terror.

Per a l’elaboració dels panellets van ajudar-los la Núria, mare del Marcel, l’Alba, mare del Ton i la Vanessa, mare del Teo. L’Eva va portar els moniatos cuits i els alumens van haver de fer la massa amb la farina d’ametlles, donar formes i finalment fer els panellets. Els mateixos alumnes van portar ingredients per fer-los com coco, ametlla, xocolata, pinyons i pipes.

Yuma  Manga i Aitana Alvarez, redactores del Manresa Sis