ESTADES LINGÜÍSTIQUES A LEON

La setmana del 19 al 25 de març 25 alumnes de 2n van anar a León a fer unes estades lingüístiques en anglès. Les estades consistien en estar set dies parlant i fent activitats en anglès amb monitors i professors.

El dia 19 van agafar un tren que els va portar fins a León després de 8 hores de viatge. Un cop arribar a León van agafar un autobús que els va portar fins a Robledo de fenar on hi havia el campament.

Cada dia quan es llevaven anaven a esmorzar i quan acabaven, arribava el moment de ballar les danses que els hi van ensenyar els monitors! Feien diferents activitats en anglès repartides pel dia, com per exemple: contes tradicionals del món, dramatització i cinema, cançons, jocs i balls tradicionals, festes i celebracions, entorn natural i cultural, excursions i el projecte Living abroad Challenge.

Totes aquestes activitats les van compartir amb un altre institut de Sevilla.

Va ser una experiència molt divertida, i els alumnes van aprendre i millorar molt el seu anglès.

Clara Renalies, Lola Garcia, Alaia Carrasco i Aran Prat, community manager de 2n