ELS BALLS DE NADAL A L’INSTITUT MANRESA SIS

El dijous 26 de desembre de l’any 2019, els alumnes de MOVE IT de l’Institut Manresa SIS ens van representar els balls que havien estat preparant durant tot el primer trimestre. Van ballar davant de tots els alumnes i professors de l’Institut que estàvem asseguts al terra del gimnàs. Vam tenir la sort de poder fer una entrevista a la Paula Jorba, una alumna de primer d’ESO que també va ballar “ That’s how we do” dalt l’escenari. La Paula ens va explicar que no tots els alumnes havien participat activament a les classes de MOVE IT. Segons ella, alguns alumnes es “quedaven allà parlant i ja està”, i també ens va explicar que estava nerviosa, però que s’ho sabía.

Els Balls que ens van representar van ser molt diferents els uns dels altres i sembla que van animar als alumnes i als professors a ballar amb ells també, malgrat alguns errors tècnics que van tenir amb alguns dels primers balls.

Un cop la festa es va donar per acabada, vam fer algunes preguntes a la gent del públic. Les seves respostes van ser que els balls eren bastant diferents i que alguns els havien agradat més que d’altres, però que van ser tots molt divertits.

Tal i com mostra el següent vídeo,vídeo balls, els balls de Nadal van agradar molt tant als alumnes com als professors de l’Institut Manresa SIS. L’espectacle va ser molt divertit i va ser un bon final de trimestre en el qual van participar alumnes de 1r i 2n d’ESO que estaven al taller de MOVE IT.

Abril Alcobet, Paula Jorba i Clàudia Torra, alumnes del Taller de Reporters/es de l’Institut Manresa SIS.