El llenguatge de signes

El divendres 2 de febrer l’Institut Manresa Sis va rebre la visitat de la Jemima Navarro, cosina de la Laura Fernández de llevant, a fer una masterclass sobre el llenguatge de signes.

Les alumnes Laura, Yuma, Natàlia, Ahinara i Yolanta estan fent un treball sobre el llenguatge de signes. I necessitaven l’ajuda d’algú que dominés el llenguatge de signes.

Com era un tema interessant, es va obrir a la resta d’alumnat de forma opcional. Es van apuntar 26 alumnes.

La Jemima va estar explicant com funcionava el llenguatge de signes i els va ensenyar la correspondència de lletres de l’abecedari. Per acabar l’activitat, els va ensenyar un joc semblant al pistoler. El qual consisteix a fer servir signes amb les mans. Per exemple, en comptes d’acotar-te havien de posar-se els punys al nas.

Finalment les alumnes que estan realitzant el treball van fer una mostra de la cançó que representaran en llenguatge de signes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *