El gegant del Manresa Sis

Els alumnes de primer venen forts…i 4 alumnes de la classe de Montcau han fet com el seu primer projecte d’acció construir el gegant del Manresa sis.

De moment, no està acabat, però cada setmana es queden algun dia a la tarda per acabar-lo. Això se’n diu esperit treballador.

Si voleu veure com va evolucionant el seu projecte, aquí teniu un recull de fotografies del procés.

I els de community manager com estan a tot arreu, van aprofitar i els van entrevistar la Rita, el Ferran i l’Ismail de 3r. Us deixem el recull de fotos de l’entrevista i el podcast de l’entrevista.