Cursa d’orientació Castelladral

El dimecres 20 de desembre, els alumnes del Manresa Sis van anar a fer una cursa d’orientació a Castelladral.

Quan van arribar els van fer seure en unes escales per explicar el que havien de fer, els van donar un mapa on només hi havia marcat el nord i l’espai per registrar les valises. En el mapa hi havia uns punts numerats que indicaven el camí.

Els alumnes es van distribuir en grups de tres o quatre i van començar a fer l’orientació. Alguns grups es van desorientar i van necessitar ajuda. Però la majoria van fer l’orientació correctament.

Nawel Ramírez i Ivan Molina, redactors del Manresa Sis