Convivències de 3r

Els passats 6 i 7 d’octubre l’alumnat del sis va marxar de convivències.

Els alumnes de 3r aprofitaren que tothom era fora per quedar-se a l’institut durant les convivències.

El primer dia varen anar a la Pòpia del Montgròs on a mig camí es van quedar sense aigua, sort que la Rosa i l’Eva van portar una mica d’aigua quan ja no en tenien.

Quan van arribar a l’institut tothom va aprofitar per omplir cantimplores i atipar-se d’aigua. Després els professors tenien planejat anar a la Fira Mediterrània que començava aquell mateix dia, però tothom estava molt cansat com per anar-hi, tot i això, van voler fer una disco al gimnàs i no es veien gaire cansats.

L’endemà anaren a Mas Portell a fer una barbacoa, però van tenir la mala sort que va ploure durant tot el dia. Tot i això, van menjar de valent bona carn i es van atipar.

Després d’això tornaren a l’institut i cap a casa.

Ferran, Rita i Ismail, community manager de 3r