Comunicat a les famílies

Benvolgudes famílies i alumnes:

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut, com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Caldria, però, que:

• Estigueu atentes al web del centre i al mail.
  • Els vostres fills i filles estiguin al cas del correu electrònic @institutmanresasis.cat , el qual caldrà consultar almenys un cop al dia.
  • Entreu diàriament als Classrooms (si us cal algun codi podeu fer arribar un mail al tutor o a la tutora).

A més, establirem un protocol que, quan acabem de revisar, us farem arribar a tots i a totes perquè seguiu fent tasques de curs des de casa.

En cas que algun alumn@ no tingui ordinador, cal que truqui a partir de demà al telèfon del centre que passarà a ser el mòbil: 671778417. Us demanem que només feu servir aquest mòbil en casos d’emergència.

Per a qualsevol qüestió, el professorat us atendrà a través del seu correu electrònic, el qual podeu trobar, com sempre, a l’apartat ORGANIGRAMA del web https://agora.xtec.cat/insmanresasis/linstitut/organigrama/. Per qüestions genèriques podeu escriure al correu del centre: a8067636@xtec.cat

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Equip docent

Institut Manresa Sis