Centre formador MUFPS

Des del curs 2019-2020, el nostre institut vas ser seleccionat per fer les Pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’educació secundària obligatòria i batxillerat, Formació professional i Ensenyament d’idiomes (MUFPS).

La finalitat d’aquest programa d’innovació és millorar i avançar en el model de pràctiques dels estudiants universitaris amb la implicació directa de la universitat i del centre formador en relació als aspectes qualitatius que caracteritzen la formació inicial dels nous docents. I cada any tenim alumnes de pràctiques del Màster que en un futur seran professors.

Fa unes setmanes va arribar l’alumnat de Pràctiques per a fer les seves pràctiques a l’institut. Han començat a fer observació i al febrer tornaran a fer la seva intervenció.

Aquest curs tenim la Laia, el Noah, la Maria, l’Andrea i la Mònica. I esperem que se sentin com a casa.

Aprofitant que hi eren pel centre, l’Aran i Adai de 2n va fer una entrevista a la Laia. Si la voleu escoltar, aquí la teniu.

Ainara i Clara (article) – Aran i Adai (podcast)

Community manager de 2n