CARNESTOLTES 2020

El dimecres 19 de febrer de l’any 2020 a l’institut Manresa SIS es va celebrar el Carnestoltes al gimnàs de l’institut amb un concurs de disfresses que tots els alumnes de l’institut van votar a les aules.

Aquest any el concurs es deia “TU PELI ME SUENA”, i anava d’imitar una pel·lícula, es deia “TU PELI ME SUENA” que es tractava de que per grups l’alumnat i el professorat penjaven vídeos perquè els alumnes des de les classes poguessin votar per les següents categories: El repte més multitudinari el van guanyar uns alumnes de 1r amb els Minions vídeo Minions, el repte més trencador que el van guanyar unes alumnes de 2n amb la Blancaneus vídeo Blancaneus, el repte més fidel el van guanyar uns alumnes de 3r amb Rocky video Rocky , el repte més coreogràfic el van guanyar uns alumnes de 3r amb Els minions se’n van de boda vídeo Minions se’n van de boda i el repte més creatiu el van guanyar uns alumnes de 3r amb el Rei Lleó vídeo El rei lleó.

Van posar una tela vermella perquè els participants de la passarel·la poguessin ensenyar-nos les seves disfresses al jurat i a l’alumnat del M6. Hi va haver molta participació per part dels alumnes i molts van sortir a passar per la passarel·la tot i que no estiguessin apuntats i fins i tot alguns van cantar.

La passarel·la la van presentar alguns dels alumnes: l’Aitana i la Natalia de 3r. d’ESO, la Jana i la Zoe de 2n. d’ESO i la Mar i el Guim de 1r. d’ESO, que es van oferir per fer aquesta feina, i el jurat que també eren alumnes de l’institut: el Lalo i la Martina de 3r. d’ESO, el Martí i la Clara de 2n. d’ESO i l’Eudald i l’Ona de 1r. d’ESO.

I també es va donar un premi a la millor passarel·la que el va guanyar l’Ian Prieto, un alumne de 1r. d’ESO que anava disfressat de “Jack Sparrow”. Vam tenir la sort de poder-lo entrevistar. Ens va dir que ell no “s’esperava haver guanyat el premi a la millor passarel·la i que li havia estat fàcil decidir la disfressa perquè com que va guanyar sol, no ho va haver de decidir amb ningú.”

A la passarel·la hi va haver molts concursants:

Leo Jurado, que es va disfressar de descendientes:

Maria Regués, Noa Gómez, Carlota Llasera, Guim Prats,Nil Martínez i Guillem Bardina de 1r. d’ESO de Garbí, que es van disfressar de l’Alícia al país de les meravelles:

Lia Viguera, Jana Ferreira i la Kuki Carreres de 1r. d’ESO de Gregal, que es van disfressar de gòtiques:

Nahuel de 3r., que es va disfressar d’anti-coronavirus:

La Clara i l’Aram de 2n. de Tramuntana, que es van disfressar d’una galeta i el monstre de les galetes:

Alba Moga de 3r. de que es va disfressar de Xinesa:

Ian Prietto de 1r. de Xaloc, que es va disfressar de Jack Sparrow:

Moha Abbou  i el Ferran Peñaranda de primer de Xaloc, es van disfressar de canis:

Llibertat i Logan de 2n., que es van disfressar d’un cavall i un home:

Dante Yriarte, Nahuel Rinaldi, Eric Gannau i Nil Torrallardona de 1r. d’ESO, que es van disfressar de pijas:

La nostra opinió personal és que creiem que el carnestoltes ha anat bastant bé i ha estat molt entretingut. Bastants alumnes s’han animat a participar a la passarel·la i fins i tot alguns a cantar.

El carnestoltes va ser sobretot gràcies a tots els alumnes que van participar i ajudar a fer tant de jurats com de presentadors. Gràcies per fer-ho possible!

Abril Alcobet, Paula Jorba i Clàudia Torra, alumnes del Taller de Reporters/es de l’Institut Manresa SIS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *