Bullying

Aquesta setmana, han tornat molts cursos a fer presentacions d’acció.

Unes alumnes de 3r de l’ESO han fet un vídeo sobre l’assetjament escolar per a conscienciar a la gent del que passa. Per fer-lo han utilitzat la tècnica de l’stop-motion.

Si busquem la definició de bullying o assetjament escolar fa referència a un tipus de comportament violent i intimidatori que s’exerceix de manera verbal, física o psicològica entre nens i adolescents durant l’etapa escolar.

Com a centre educatiu de persones per a persones, no tolerem cap acte d’aquest tipus. I una de les nostres feines és treballar amb l’alumnat el respecte cap a totes les persones.

Stop Bullying! – Guia d'activitats
Us deixem el vídeo per si li voleu donar un cop d’ull!
Bona feina noies!
Cels Martínez, Community manager de 3r