Bones festes!!!

Ja som a les portes de Nadal, finalitzant un trimestre altre cop atípic per a tota la comunitat: alumnes, famílies, docents i PAS, en què s’han generat noves dinàmiques de relació, convivència i aprenentatge, però sempre tenint present el propòsit que ens mou a l’Institut Manresa Sis: un centre de PERSONES per a PERSONES. Hi ha hagut moments de tot i per a tot, però com a centre volem agrair a tot l’alumnat l’esforç que heu fet i esteu fent perquè el nostre dia a dia al centre sigui viu i il·lusionador. I també volem agrair-vos a vosaltres, famílies, la vostra comprensió i col·laboració al llarg de tot el trimestre, adaptant-vos a cada situació sorgida. MOLTES GRÀCIES!

Només ens queda desitjar-vos que pugueu compartir moments especials durant aquestes dies de Nadal, ja sigui des de la presència o la distància, però sempre des del cor.

Seguim fent camí totes juntes, cap a un 2022 mes esperançador!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *