Benvingut 2018

El 8 de Gener, el dia que tornaven a l’institut els alumnes del Manresa Sis, els professors tenien preparada una sorpresa. En molts llocs, és típic despedir l’any que es deixa enrere i donar la benvinguda al nou any menjant raïm tot escoltant les campanades i, posteriorment, fer una festa. En tant que no van poder celebrar el nou any tots junts, els alumnes van tenir l’oportunitat de celebrar el nou any a l’escola. En comptes de raïm van menjar 12 crispetes. I després van fer una mica de gresca escoltant música i ballant.

Tot seguit, cada alumne/a va omplir en un full els seus propòsits personals, els qual van cremar fent un ritual al pati. Esperem que es compleixin aquests propòsits!

Gerard Muñoz, redactor del Manresa Sis