Divendres 21 de desembre

Demà ja és l’últim dia de trimestre abans de les festes de Nadal. L’horari per a tot l’alumnat és de 08.00 h a 10.00 h del matí. El servei de transport està previst segons aquest horari.

Convivències 2n ESO

El passat dijous 8 de novembre els alumnes de segon d’ESO vam anar de convivències a Can Puig. Vam sortir de l’institut a les 9 ’15 h per arribar allà a les 13 ’30 h. En total vam recórrer 12 km. Quan vam arribar a Can Puig vam… Llegeix més»

Convivències 1r ESO

El passat dimecres 7 de novembre els alumnes de 1r d’ESO vam anar de convivències a Olesa de Montserrat. Per anar-hi vam agafar un tren i, un cop vam arribar allà, vam fer una caminada cap a l’ermita de Sant Salvador de les Espases. També vam… Llegeix més»

Ajornament de la sortida de convivències

Benvolgudes famílies,
Degut a les condicions meteorològiques previstes pel dimecres 10 d’octubre, el centre ha decidit ajornar la sortida de convivències que s’havia organitzat pels dies 10 i 11 d’octubre.
Així doncs, els alumnes hauran de venir al centre en l’horari habitual. El transport escolar no es… Llegeix més»

Dilluns 1 d’octubre

Benvolgudes famílies,
L’equip docent del Manresa SiS continuem entenent que l’educació és el reflex de la societat i a la inversa. Persistim en entendre que l’educació ha de transmetre valors de convivència, autonomia, igualtat, respecte, compromís, creixement col·lectiu, cultura de pau i llibertat. Per aquest motiu,… Llegeix més»