PHYSICAT, EL REPTE

RESOLDRE ELS PROBLEMES DE FÍSICA ELS FA FELIÇOS!

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut que cursen l’optativa de Física i Química participen en el concurs Physicat , que consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes han de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposa d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzen telemàticament en el mateix centre. La primera edició de Physicat es duu a terme durant aquesta setmana del 9 al 13 d’abril i està adreçada específicament als alumnes de física de 4t d’ESO.

L’equip guanyador serà aquell que obtingui la millor nota i, en cas d’empat, el que hagi resolt els problemes en menys temps.

Que tingueu sort, cracs!