Jornada de convivència

Avui dia 27 de setembre hem fet una jornada de convivència al Residencial Parc.
Els alumnes s’han agrupat en grups de 10-12 persones de diferents classes i han realitzat tot tipus de jocs on han pogut conèixer i interaccionar amb nous companys. Ens ho hem passat… Llegeix més»

Atenció: canvi horari primer dia de curs!

Degut a problemes amb el transport escolar ens veiem obligats a modificar l’horari del primer dia de curs, dijous 12/09, que serà de 8h a 11h. Disculpeu les molèsties que aquest canvi pugui ocasionar. L’endemà, el dia 13, les classes es faran en l’horari habitual,… Llegeix més»

Mural de cara al futur

Alguns alumnes de 4t ESO han acabat el curs fent un mural en una paret de davant del cementiri municipal, en un espai cedit per l’Ajuntament de Maçanet de la Selva dins del conveni signat amb l’institut. El disseny és obra dels mateixos alumnes.… Llegeix més»

Els alumnes de 4t d’ESO pinten murals

Els alumnes de 4t ESO de l’Institut han pintat uns murals a les parets de la pista que hi ha davant del cementiri de la població. Aquesta és una activitat de l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica (EVIP) que es porta a terme amb l’arribada… Llegeix més»

Bona participació en el NeuroArt

Alumnes de l’institut van participar amb èxit al projecte NeuroArt, que pretén enfortir els enllaços en ciència i art. Són dues maneres de conèixer, observar i descriure el món. En un moment com l’actual cal una simbiosi pluridisciplinària per continuar avançant en les fronteres… Llegeix més»

Jornades esportives amb repte solidari

El proper divendres 5 d’abril l’Institut organitza unes jornades esportives amb l’objectiu d’assolir un gran repte solidari: recaptar fons per a les colònies orientadores que faran els alumnes de 3r d’ESO a Vielha el mes de maig.

A partir de les 9 del matí, els alumnes… Llegeix més»