ORGULLOSOS DELS NOSTRES LECTORS!

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aprendre a llegir bé en veu alta ens ajuda a entendre millor el que llegim i a compartir històries amb qui ens escolta. Per tot això, la Fundació Enciclopèdia Catalana organitza cada any el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Consisteix en un concurs en el que poden participar alumes d’entre els 8 i els 16 anys organitzats en diferents categories: Grumets verds, Grumets vermells, Timoners, Corsaris i Tropa de Corsaris.

El nostre centre s’hi ha inscrit i ha seleccionat, entre els seus alumnes, els participants per a dues de les categories. Després d’assajar de valent durant diverses setmanes, el passat dijous 12 d’abril es van celebrar els quarts de final entre tots els participants inscrits de tots els centres.

Han participat en aquestes dues categories:

CORSARIS (1r cicle): Guillem Massa i Ada Machado

TROPA DE CORSARIS (2n cicle): Lisy Chen, Marc Granados, Raquel Ortega i Helena Llauger

Tot i que no passem a l’altra fase, els representants del nostre institut han fet una lectura de gran qualitat, ho han fet molt bé. S’han endut de record un diploma acreditatiu i un lot de dos llibres.

Des d’aquí els felicitem sincerament!