DISSENYA EL TEU FUTUR!

3r i 4t d’ESO VISITEN A L’EXPOJOVE-18 DE GIRONA

El passat divendres 13 d’abril, el nostre alumnat de 3r i 4t d’ESO va visitar el Saló Expojove de Girona. Amb el lema “Expojove, dissenya el teu futur”, comença aquesta fira dedicada a la formació, ocupació i emprenedoria de les comarques gironines. Només arribar, els alumnes hanescoltat una xerrada sobre les diverses sortides al finalitzar l’ESO. Un cop finalitzada, han pogut visitar la fira i assistir a les diverses xerrades a les quals ells, prèviament, s’hi havien inscrit. Aquesta sortida s’organitza des de les tutories, ja que està inclosa en el Pla d’acció tutorial, concretament en l’apartat d’Orientació.

L’Expojove és l’escenari per excel·lència de la formació i l’ocupació juvenil de Girona i persegueix un objectiu únic i fonamental: orientar als joves en la presa de decisions de cara a la seva formació i al seu futur laboral. Això no treu que el saló també estava enfocat a pares i professors que volguessin actualitzar-se en temes d’ensenyament, sortides professionals i xarxes socials.

Ben segur que aquesta visita els ha ajudat a tenir una visió més profunda de la situació formativa actual i a resoldre els seus dubtes al respecte.

Us deixem amb les fotografies d’aquesta profitosa sortida:

Aquí podeu trobar més informació sobre els diferents tallers i col·loquis programats en aquesta fira: