BEN ASSESSORATS!

XERRADA “COMENÇA EL JOC” A 3r D’ESO

El dimarts 10 d’abril vam tenir la visita de la Muriel, mossa d’Esquadra, al nostre centre per fer una activitat titulada “Comença el joc”, destinada a l’alumnat de 3r d’ESO.

Els objectius d’aquesta activitat han estat situar-nos a nosaltres els joves en les normes que regeixen la societat, sobretot el codi penal i fer-nos conèixer que, amb 14 anys ja perdem la impunitat penal.

La Muriel ens ha ben conscienciat sobre el fet que els nostres actes tenen, a partir d’ara conseqüències. Ens ha fet reflexionar sobre la importància de prendre bones decisions, entre d’altres qüestions.

Va haver-hi molta participació per part dels alumnes i de la professora acompanyant perquè el tema ens va interessar molt.

Ha estat un taller molt pràctic i molt útil.

Marc Flores, 3r-B