TATUATGES A PRIMÀRIA!

EXPERIÈNCIES EDUCATIVES COMPARTIDES AMB PRIMÀRIA:TALLER DE TATUATGE A LA UEC

Els nois i noies de la UEC vam proposar de fer un projecte de tatuatges als nens i nenes de l’ escola Sant Jordi, projecte que la Direcció del centre va acceptar encantada.

Un cop vam estar davant de l’alumnat dels nens de primària, vam preparar-los uns dibuixos perquè s’entretinguessin pintant-los mentre esperaven el seu torn. Els vam atendre per ordre de llista. Cadascun dels nens va triar el tatuatge que més li va agradar i els el vam pintar. Vam utilitzar pintures especials per la pell, que s’esborren fàcilment. Vam anar molt bé de temps, fins i tot vam poder fer dos tatuatges a cada nen i a cada nena!

Tot va anar com estava planejat. Els nens van marxar molt contents amb els seus tatuatges i nosaltres satisfets per la feina ben feta.

Alumnat UEC