Taller de llegums

setmana-ciencia

En motiu de la Setmana de la Ciència, els alumnes de 3r d’ESO vam anar a Vilanova a fer un Taller de llegums, ja que és l’any internacional dels llegums. Vam aprendre quines propietats nutricionals tenen aquests aliments, i vam elaborar i tastar receptes de llegums preparades de manera diferent.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut