Setmana de la Ciència 2016 Feu un comentari / Per raquel_idoate / 15/12/2016 / 4t ESO Portada En motiu de la Setmana de la Ciència, els alumnes de 2n d’ESO han fet al laboratori diversos experiments casolans. Ha estat una experiència molt interessant i divertida. Aquí els teniu: