Setmana de la Ciència 2016

segon1

En motiu de la Setmana de la Ciència, els alumnes de 2n d’ESO han fet al laboratori diversos experiments casolans. Ha estat una experiència molt interessant i divertida. Aquí els teniu:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut