4t ESO

Fira de la Ciència a Sitges

Acabem aquesta 27ena Setmana de Ciència participant a la Ciència al carrer de Sitges. Els alumnes de 1rEso han visitant els diferents stands i els alumnes de l’optativa de FiQ de 4t han presentat les seves experiències cientifico-culinaries. Des d’ aqui felicitem aquests darrers, per la feina feta. Marxem amb un molt bon regust de […]

Fira de la Ciència a Sitges Llegeix més »

Reunió Consell Delegats

Primera reunió del curs del nostre Consell de Delegats. Entre altres temes hem fet una valoració sobre l’inici de curs; l’ús dels equipaments digitals; les millores del treball a l’aula i les propostes i suggerències per realitzar activitats, sortides, etc. Tot en un clima de respecte, cohesió i plenament educatiu. Bona tasca, delegats/des!  

Reunió Consell Delegats Llegeix més »

Graduació 4t

L’alumnat de 4t va celebrar ahir el dia de la seva graduació. Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa. Ara comença un nou cicle ple de reptes. Us trobarem a faltar!  

Graduació 4t Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut