Premis als millors Projectes de Recerca 🥇🥈🥉

Els tres premis, organitzats per la regidoria d’Ensenyament i l’ @ajcubelles , van ser atorgats a les que han estat les nostres estimades alumnes de l’Institut Les Vinyes durant quatre cursos:
🥇Guiomar Lizandra. 1r premi amb “Por qué tengo el pelo rizado?”
🥈Claudia del Piccolo i Iona Roig. 2n premi amb “Tots els assassins han tingut algun trauma en la selva vida abans de matar?”
🥉Celia Guarro. 3r premi amb “Com influeix psicològicament l’ordre en una casa?”
No podem estar més orgullosos del vostre pas pel centre i del resultat dels vostres treballs.
Enhorabona a les guanyadores i a tothom que hi ha participat!!Ahir dijous 7 de juliol es va realitzar al Centre Social de Cubelles l’acte de lliurament als millors Projectes de Recerca de 4t d’ESO dels dos instituts del municipi.
🥇Guiomar Lizandra. 1r premi amb “¿Por qué tengo el pelo rizado?”
🥉Celia Guarro. 3r premi amb “Com influeix psicològicament l’ordre en una casa?”
Enhorabona a les guanyadores i a tothom que hi ha participat!!