Setmana de la Ciència

A l’Institut les Vinyes ens adaptem a la situació actual i celebrem la nostra peculiar Setmana de la Ciènciadel 16 al 23 de Novembre, sota el lema CAL CIÈNCIA!, .

Aquest curs, hem escollit com a tema central de la setmana: LA CALCULADORA. Al llarg d’aquesta realitzarem diferents activitats encaminades a conèixer el seu funcionament i els seus components, amb tots els grups del centre, en un projecte compartit entre totes les matèries.

També participarem en 2 xerrades que es realitzaran el dia 20 de Novembre, per videoconferència, i que estan organitzades pel C.R.P. del Garraf.

Les xerrades van dirigides a l’alumnat de 2n i 3r d’ ESO. La de 2n d’ESO correrà a càrrec de Josep Coromines i ens acostarà la Ciència al carrer, mentre que la xerrada de 3r d’ESO la realitzarà Manel Moreno i ens farà viatjar al futur amb Isaac Asimov i la ciencia- ficció.

ESPEREM QUE TOTHOM GAUDEIXI D’AQUESTA SETMANA!