Benvinguda Helena!

Estem molt contents perquè l’Helena, la nostra auxiliar de conversa, ja està amb nosaltres. Ha creuat fredes muntanyes per arribar fins al càlid mar de Cubelles!!!
Us anirem informant sobre fets interessants de la seva Àustria natal i d’activitats que faci per aquí amb l’alumnat.
#institutlesvinyes #auxiliardeconversa
Welcome Helena!
We are very happy because Helena, our conversation assistant, is already with us. She has crossed cold mountains to reach the warm sea of Cubelles!!!
We’ll keep you posted on interesting facts about her native Austria and what activities she will be doing with our students.
Willkommen Helena!
Wir freuen uns sehr, denn Helena, unsere Sprachassistentin, ist bereits bei uns. Sie hat kalte Berge überquert, um das warme Meer von Cubelles zu erreichen!!!
Wir werden Euch über Ihre Heimat Österreich und die Aktivitäten informieren, die sie mit unseren Schülern machen wird.