Visita del secretari del Comitè de Bioètica de Catalunya
04/12/23
Divendres 1 de desembre va visitar el centre el senyor Josep Maria Busquets Font, secretari del Comitè de Bioètica de Catalunya per tal d’impartir una xerrada a l’alumnat de la matèria d’ètica cientificotecnològica de 1r de batxillerat.
Al llarg de la xerrada, que va… Llegeix més»






Segueix-nos!