L’alumnat de Biomedicina impulsa una campanya de donació de sang
14/05/26L’alumnat de l’assignatura de Biomedicina de l’Institut Les Cinc Sénies ha posat en marxa una campanya de donació de sang en col·laboració amb el Banc de Sang de Catalunya amb l’objectiu de conscienciar la comunitat educativa sobre la importància de la donació.
Aquesta iniciativa s’emmarca dins… Llegeix més»


Segueix-nos!