Visita del secretari del Comitè de Bioètica de Catalunya

Divendres 1 de desembre va visitar el centre el senyor Josep Maria Busquets Font, secretari del Comitè de Bioètica de Catalunya per tal d’impartir una xerrada a l’alumnat de la matèria d’ètica cientificotecnològica de 1r de batxillerat.

Al llarg de la xerrada, que va durar gairebé dues hores, va explicar què són i com funcionen els diferents tipus de comitès de bioètica que existeixen i la seva evolució històrica. A partir de preguntes del propi alumnat també es van intercanviar mirades sobre la gestació subrogada i l’eutanàsia.

Tot plegat ha servit a l’alumnat per a aprendre més sobre els comitès de bioètica i el seu funcionament, i per a aprofundir en alguns dels aspectes treballats durant el trimestre.