PROCÉS ELECTORAL SECTOR ALUMNAT

Avui dimarts 23 de novembre hem celebrat el procés electoral per escollir les dues persones representants del sector alumnat.

LES PERSONES CANDIDADES

S’han presentat un total de 5 persones:

• Lluc Grané Oliva (3r ESO)
  • Aleix Julià Silvestre (1r ESO)
  • Martí Lladós Funollet (4t ESO)
  • Laia Pino Planavila (3r ESO)
  • Maria Urban Casanovas (2n ESO)

ELS MEMBRES DE LA MESA

La mesa ha estat constituïda pel Pau Tarrés Solanes (4t ESO), en qualitat de secretari, pel Jesús Obach Manrique (1r ESO), en qualitat de vocal, i l’Ester Sanz com a directora del centre.

Tots tres membres de la mesa han anat passant per les classes amb l’urna mòbil. Les votacions s’han fet de manera ordenada i tranquil·la.

EL MOMENT CLAU: EL RECOMPTE

En acabar el procés de votació, els membres de la mesa s’han reunit amb els cinc candidats, en qualitat de supervisors, per iniciar el recompte. Han estat moments emocionants amb molts nervis!

LES GUANYADORES

Les persones que han obtingut més vots han estat la LAIA PINO PLANAVILA I LA MARIA URBAN CASANOVAS. Seran a partir d’ara les noves representants de l’alumnat al consell escolar de centre. ENHORABONA, NOIES!

I des d’aquí vull expressar el nostre agraïment i felicitació a les cinc persones candidates per la bona feina que han fet durant la campanya i l’excel·lent supervisió que han fet de la jornada d’avui.