PANELL COVID:

Informació actualitzada sobre l’estat de la Covid-19 al centre:

21/02/2021

Queda confinat el grup de 4ESOB. El retorn a l’aula està previst per dilluns 01 de març. Prova PCR demà dilluns 22 de febrer a les 09.30 a l’institut. Cal dur la targeta sanitària.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom. Els hem enviat al seu correu electrònic el seu nou horari adaptat al confinament.

01/02/2021

Queda confinat el grup de 2ESOA. El retorn a l’aula està previst per dimarts 09 de febrer. Prova PCR demà dimarts 02 de febrer a les 12h a l’institut. Cal dur la targeta sanitària.

18/01/2021

Salut ens ha comunicat que la PCR de l’alumnat de 1ESOA serà demà dimarts a les 13.15h al Centre Cívic. Porta 2.
Gràcies.

17/01/2021

A partir de demà 18/01 queda confinat el grup de 1ESOA. Es reincorporaran al centre dimecres 27 de gener. Encara no coneixem data de proves PCR.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 10.55h amb l’assignatura de tutoria. La tutora els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

20/11/2020

Salut ens ha comunicat que el retorn a l’aula dels 4 alumnes d’altres grups (per contacte estret fora del centre) serà dilluns 23 de novembre.

El retorn de l’alumnat de 2ESOC i les docents confinades serà el proper dimarts 24 de novembre.

17/11/2020

L’alumnat de 2ESOC (amb l’autorització signada per fer-se la prova) ha de venir demà dia 18 a les 12.30h per fer la PCR, tot seguit haurà de tornar a casa.

16/11/2020

A partir de demà 17/11 queda confinat el grup de 2ESOC + 4 alumnes d’altres grups (per contacte estret fora del centre). Encara no coneixem data de reincorporació ni de proves PCR.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 08.45h al grup 2ESOC. La tutora els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

27/10/2020

Tot l’alumnat de 4ESOA (amb l’autorització signada per fer-se la prova) ha de venir a les 09.30h del dimecres 28/10 per fer la PCR, tot seguit haurà de tornar a casa.

Avui hem iniciat amb èxit les classes virtuals amb l’equip docent al centre i l’alumnat de 4ESOA confinat a casa.

26/10/2020

Queda confinat el grup de 4ESOA a partir de demà 27/10/2020. La reincorporació al centre està prevista pel proper dilluns 02/11/2020. Estem a l’espera de les instruccions sobre PCR.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 08.45h. El tutor els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

13/10/2020

Després del confinament del grup de 2ESOC reprenem les classes presencials amb total normalitat.

07/10/2020

Ahir vam fer amb èxit les PCR a tot l’alumnat autoritzat i totes les docents implicades. Estem a l’espera dels resultats.

Avui hem començat amb èxit les classes virtuals a tots els grups afectats per tenir les docents confinades a casa així com també amb el grup de 2ESOC confinat.

Per garantir estones de descans digital s’ha previst un horari especial amb connexions esglaonades i espaiades en el temps.

05/10/2020

A partir de demà 06/10 queda confinat el grup de 2ESOC fins el proper dilluns 12 (dimarts 13 reincorporació).

L’alumnat d’aquest grup (amb l’autorització signada per fer-se la prova) ha de venir a les 11.00h del dia 06/10 per fer la PCR, tot seguit haurà de tornar a casa.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 15.10h. La tutora els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

————————————————————————————————

Informació de caràcter general per les famílies: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/informacio-per-a-families/