PANELL COVID:

Informació actualitzada sobre l’estat de la Covid-19 al centre:

27/10/2020

Tot l’alumnat de 4ESOA (amb l’autorització signada per fer-se la prova) ha de venir a les 09.30h del dimecres 28/10 per fer la PCR, tot seguit haurà de tornar a casa.

Avui hem iniciat amb èxit les classes virtuals amb l’equip docent al centre i l’alumnat de 4ESOA confinat a casa.

26/10/2020

Queda confinat el grup de 4ESOA a partir de demà 27/10/2020. La reincorporació al centre està prevista pel proper dilluns 02/11/2020. Estem a l’espera de les instruccions sobre PCR.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 08.45h. El tutor els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

13/10/2020

Després del confinament del grup de 2ESOC reprenem les classes presencials amb total normalitat.

07/10/2020

Ahir vam fer amb èxit les PCR a tot l’alumnat autoritzat i totes les docents implicades. Estem a l’espera dels resultats.

Avui hem començat amb èxit les classes virtuals a tots els grups afectats per tenir les docents confinades a casa així com també amb el grup de 2ESOC confinat.

Per garantir estones de descans digital s’ha previst un horari especial amb connexions esglaonades i espaiades en el temps.

05/10/2020

A partir de demà 06/10 queda confinat el grup de 2ESOC fins el proper dilluns 12 (dimarts 13 reincorporació).

L’alumnat d’aquest grup (amb l’autorització signada per fer-se la prova) ha de venir a les 11.00h del dia 06/10 per fer la PCR, tot seguit haurà de tornar a casa.

S’inicien les classes virtuals per Google Classroom a partir de les 15.10h. La tutora els explicarà el nou horari adaptat per tal de no estar tota la jornada connectats amb l’ordinador.

————————————————————————————————

Informació de caràcter general per les famílies: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/ciutadania/salut-escola/informacio-per-a-families/