Lliurament premi logo Erasmus

El passat divendres 18 de gener vam celebrar l’acte de lliurament del premi del logotip del programa Erasmus a la nostra finalista, Aina Vilana Coll, de 1r d’ESO B.

El nostre centre forma part d’un consorci de 7 centres que hem entrat dins d’un programa Erasmus, en concret dins d’un projecte KA101. L’Erasmus és un projecte d’àmbit europeu que pretén fomentar el multilingüisme als centres educatius. El projecte de l’INS La Valira és el GEETS (Global Education  & European Teaching Strategies) i el nostre alumnat havia de fer un logotip relacionat amb aquesta temàtica d’aprenentatge multilingüe de llengües.

Dins de la matèria d’Educació Visual i Plàstica, l’alumnat de 1r d’ESO va treballar la teoria i la pràctica de la creació de logotips. Cada nen/a va fer tres logotips amb diferents tècniques i el professor de VIP, Jaume Aldomà, en va triar 17 de cada classe, que van ser els semifinalistes. D’entre tots aquests logotips, la finalista que vam enviar a Barcelona va ser l’Aina Vilana, on va competir amb els guanyadors dels altres 6 centres del consorci.

Des del Servei de Llengües Estrangeres del Departament d’Educació, ens van fer arribar el premi que va consistir en un val per gastar en material escolar i diversos objectes també de material escolar (llibreta, bossa, clauer…) de l’eTwinning.

Us ensenyem el vídeo que mostra el procés de creació del logo guanyador i també fotos del moment de lliurament del premi.

Moltes felicitats a la nostra guanyadora!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *