L’INSTITUT LA VALIRA PREMIAT AL MSCHOOLS STUDENTS AWARDS

El passat 8 de juny es va celebrar a la Farga de l’Hospitalet el concurs i la cerimònia de lliurament de premis de la 6a edició dels mSchools Students Awards. Aquest concurs és una iniciativa de mEducation impulsada pel Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

L’objectiu dels Students Awards és ajudar a alumnes i docents a integrar les tecnologies mòbils a l’aula, el qual permet obrir noves vies d’ensenyament i aprenentatge que milloren el rendiment i l’ocupabilitat.

D’entre els 750 alumnes representants de 20 escoles i instituts finalistes del concurs Students Awards, seleccionats entre 400 centres educatius inscrits, amb una participació de més de 3.000 estudiants,  l’Institut La Valira de la Seu d’Urgell ha sigut guardonat en la categoria Mobile History Map pel projecte Sant Serni 360: la vida als monestirs medievals. En aquest projecte, els alumnes han gravat un documental en 360º sobre la història i la vida del monestir.

Volem agrair al patrocinador de les nostres samarretes Mister Craftsman (www.mistercraftsman.com) el seu suport i ajuda. Varem lluir com un verdader equip!

També felicitem l’escola Mossèn Albert Vives, també de la Seu d’Urgell, que va estar guardonada en la categoria d’Scratch Challenge pel projecte El Carrer dels inventors.