Inici curs 2019-2020

Avui hem començat un nou curs i hem tornat a omplir el centre de rialles, d’abraçades i de vida.

Els docents i les docents que formen l’equip docent hem recarregat piles aquest estiu i ens hem  incorporat totalment motivats i il·lusionats.

Tenim ja l’experiència de graduar la primera promoció en ESO el curs anterior i això ens ajuda en la nostra millora contínua.

Avui hem començat fent una benvinguda a tothom al gimnàs i després tots els nois i noies han anat cap a les seves aules amb els tutors i les tutores.  A 2n i 4t han continuat amb l’horari habitual de les classes, però a 1r i a 3r tenen activitats molt especials avui.

D’una banda, els de 1r han fet una visita guiada pel centre i també han tingut la primera sessió TAC, per tal d’anar introduint-los en l’ús dels ordinadors portàtils.

Després han fet la primera sessió TEA (Tutoria Entre Alumnat) amb els alumnes de 3r d’ESO, que seran els seus tutors/es guia aquest any. Han fet dinàmiques divertides de coneixença i  l’alumnat veterà ha tingut ocasió d’aclarir els dubtes que tenen els de 1r com a alumnes nouvinguts.

Estem segurs i segures que serà un curs fantàstic i que tots i totes compartirem experiències inoblidables.

Des de l’equip docent de l’INS LA VALIRA us desitgem un BON CURS A TOTHOM!