GUANYADORA CONCURS LOGOTIPS ERAMUS

L’alumna de 1r d’ESO B, Aina Vilana Coll, ha estat la guanyadora del concurs de logotips del programa Erasmus.
El nostre centre forma part d’un consorci de 7 centres que hem entrat dins d’un programa Erasmus, en concret dins d’un projecte KA101. L’Erasmus és un projecte d’àmbit europeu que pretén fomentar el multilingüisme als centres educatius. El projecte de l’INS La Valira és el el GEETS (Global Education  & European Teaching Strategies) i el nostre alumnat havia de fer un logotip relacionat amb aquesta temàtica d’aprenentatge multilingüe de llengües.

El logotip de l’Aina anirà a la final de Barcelona, on haurà de competir amb els logos guanyadors dels altres 6 centres del consorci.
Aquí teniu una mostra del procés de treball i del logotip guanyador.
Moltes felicitats a la nostra guanyadora!