Grup d’Experimentació per al Plurilingüísme (GEP)

​Aquest curs 44 alumnes de 1r ESO de l’Institut la Valira s’inicien en el Grup d’Experimentació per al Plurilingüísme (GEP). Un dels objectius que es vol assolir és incrementar el coneixement i l’ús de l’anglès per a interactuar en un context lingüístic i cultural complex, i proporcionar a l’alumnat els instruments per garantir-los oportunitats de comunicació i d’aprenentatge al llarg de la vida i la capacitació i la formació professional.

Com treballem el GEP? Amb metodologia AICLE (Aprenentatge Integrat del Contingut i de l’idioma). Una de les tres hores de ciències socials la fem en anglès i treballem en grups cooperatius​. ​​Al primer trimestre els alumnes treballen un país triat d’un continent ​a través d’una webquest “We are preparing a journey to”. Al finalitzar el treball caldrà que facin una presentació oral en anglès del poster digital que hauran elaborat.

+ Informació (INS La Valira)

+ Informació (XTEC)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *