Get Wet – Piragüisme al Rafting Park

L’alumnat del nostre institut va participar en diverses activitats aquàtiques (Caiac en aigües tranquil·les i Rafting en aigües braves)

La diversió i la activitat física va ser la base del matí on fins i tot en el caiac vam ser els PRIMERS!

Va ser un matí molt divertit per al nostre alumnat i una manera diferent de passar el cap de setmana amb els companys de classe i amb altres alumnes de altres escoles.

Vam fer una competició per grups en el Caiac fent una cursa de relleus entre els membres del mateix grup, la coordinació entre ells era fonamental per no quedar-se en el mateix lloc. Al rafting per grups de 6-8 persones vam fer una cursa per temps.