Concurs dictat plurilingüe

El passat dissabte 14 de maig en el marc del 8è Congrés d’Educació i Entorn titulat,els poders de l’escriptura, es varen lliurar els premis del concurs del dictat pluringüe. Aquesta activitat consistia en escriure un dictat en català, castellà, anglès i francès amb cap o poques faltes d’ortografia. Hi varen participar alumnes d’ESO de l’institut Joan Brudieu, l’escola La Salle i l’institut la Valira.
L’equip de 1r d’ESO de l’institut la Valira format pels alumnes: Edgar Balagué (dictat en castellà), Georgina Domenjó (dictat en català), Jennifer Molina (dictat en anglès) i Àneu Munt dictat el francès) va ser el guanyador. Enhorabona als guanyadors i guanyadores!!!