Comunicat de mobilitzacions d’estudiants i vaga general

Benvolgudes famílies:

Us fem saber que, arran de la publicació de les sentències judicials, alguns sindicats d’estudiants han impulsat diverses mobilitzacions dimecres 16 i dijous 17 i també s’han adherit a la vaga general de divendres 18 d’octubre.

Segons la normativa vigent, com a centre educatiu us donem les informacions següents:

• El centre educatiu mantindrà el seu horari habitual el dimecres 16 i el dijous 17. L’alumnat de 3r i 4t que tingui exàmens, hauran de venir a fer els exàmens i després podran marxar amb l’autorització signada de la família.
  • Pel que fa a la jornada del divendres 18, el centre estarà obert, però no podem garantir el funcionament normal de les classes. Sí que podem garantir els serveis mínims i la vigilància correcta a tot l’alumnat que assisteixi.
  • Qualsevol alumne/a de 3r i 4t d’ESO que no presenti l’autorització de la família tindrà una absència no justificada.
  • L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen reconegut el dret a vaga i, per tant, l’absència no pot ser aquest motiu.

Qualsevol dubte que tingueu, estem a la vostra disposició.

Salutacions cordials,

L’equip directiu