BINGO SOLIDARI PER LA MARATÓ

Com cada any, l’institut la Valira participa en la recaptació de diners per la Marató. Aquest any, més que mai, tots els diners seran recaptats per avançar en la investigació i la recerca de la COVID-19.

Tots ens hem adaptat a les noves mesures, i per garantir la salut i benestar del nostre alumnat i de tot el claustre, l’alumnat de 3r ESO ha preparat un bingo telemàtic. Se sortejaran dos premis (un per línia i un altre per bingo). Els productes d’aquests premis han estat regalats pels següents establiments i famílies.

Caprabo
Pastisseria Cadí
Expert La Seu
Floristeria Balbina
Perruqueria Stil grup
Família d’Aleix Balagué
Família d’Arnau Herreros
Família de la Laia Mitjavila
Cooperativa Cadí
Formatgeria Eugene
Farmàcia Guilanyà
Botiga Marí Miguelsanz
Drogueria Rebés
Botiga Baldufa

Agraïm la participació de tothom i us desitgem unes bones festes i molta salut!

marato