Agraïments a DIENSA

Des de la direcció del centre i de tot el claustre de professors/es de l’Institut la Valira volem agraïr a la Llibreria i Papereria Diensa l’aportació de llibres de lectura i material escolar. Estem molt agraïts de poder nodrir la Biblioteca del nostre centre amb nous exemplars, i de ben segur que els nostres alumnes aviat ho gaudiran . També agraïm la donació de material escolar i d’una prestatgeria.
El passat 6 de maig els propietaris de la Diensa ens van informar que tancaven i que podíem disposar gratuïtament dels llibres i material que volguéssim. Moltíssimes gràcies, Quim i Imma, una vegada més, per aquest gest tan generós.

Aportació Diensa