Xerrada a càrrec de Nadia Ghulam APRENDRE DE LA VIDA PER SER LLIURE

Ahir dimarts 12 de novembre els alumnes de 4t d’ESO de l’INS La Valira van poder escoltar la jove afganesa Nadia Ghulam parlar de ser refugiada i sobreviure. La xerrada va tenir lloc a l’escola de la Salle. La jove afganesa, refugiada a Catalunya, va parlar de la seva situació actual i de la seva experiència viscuda a l’Afganistan quan era petita i adolescent. També va parlar dels tres llibres que ha escrit. Al final de l’acte els alumnes van poder interactuar amb ella fent-li preguntes sobre el que havia explicat.