PREPAREM-NOS PER A LA PROVA CANGUR!!!

Cada any al mes de març se celebrarà la PROVA CANGUR, (International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans Frontières). És una prova que combina la lògica i les matemàtiques i s’organitza en més de 30 països.
Els nois i les noies de 1r a 4t d’ESO de l’INS LA VALIRA, els dijous de 16h a 17h, hem quedat per passar-ho bé preparant-nos per a la prova.
El fet d’assistir-hi amb un bon comportament i un bon treball pot permetre a l’alumnat pujar fins a 1 punt en el 1r i 2n trimestre de la matèria de matemàtiques.
Aquell alumnat que no hi pugui assistir i ho justifiqui, podrà fer les proves via ONLINE. A més, podrà optar al punt si entrega la feina  l’endemà o el següent dia laborable a la gaveta de CANGUR que està a la sala de professorat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *