PREMIS CONCURS ESCOLAR PORT AVENTURA WORLD

L’equip de treball The Good Rocks ha sortit guanyador en la categoria de residu 0 del concurs escolar “Fes el teu món més sostenible” de Port Aventura World. Es tracta d’un concurs d’àmbit estatal en el que han participat més de 13.000 alumnes. El seu projecte “La seguretat i el reciclatge és el primer” promou la creació de separadors de carril bici a partir del reciclatge dels plàstics generats a les escoles i instituts de la nostra ciutat.
Dissabte 27 de maig vam anar a la recollida de premis a les instal·lacions de PortAventura World.
El premi va consistir en un total de 1.000€ per poder tirar el projecte el curs vinent i, a més, van convidar als quatre guanyadors i a dues professores a passar tot el cap de setmana a les instal·lacions del parc.
Va ser un cap de setmana fantàstic!