Exposició LLUITEM CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Des de l’assignatura de Visual i Plàstica l’alumnat de 1r d’ESO han dissenyat i elaborat una sèrie de cartells per sensibilitzar la comunitat educativa sobre el canvi climàtic. Adjuntem la foto de l’exposició i les fotos dels cartells finalistes. Els dos cartells guanyadors s’adjunten amb un escrit de les alumnes guanyadores de 1r A i de 1r B.

Els cartells guanyadors:

Cartell guanyador de 1r A

Aquest cartell representa el sol, la terra i la lluna en una manifestació per intentar aturar i conscienciar sobre el canvi climàtic que patim. Els colors vius i el caràcter lluitador de la composició em va fer guanyar el primer premi entre els companys i companyes de 1r A.” Aina Rey.

Cartell guanyador de 1r B.

Per fer el cartell em va venir al cap tota aquella gent a la qual li agrada posar a les seves fotos paisatges. El que vaig sentir és que no respectem la natura malgrat que ens agrada gaudir-la. Els humans contaminem, als arbres els tallen i moren. Aviat no tindrem fotos boniqes si no aturem aquest fenomen“. Júlia López de 1r B.