CONGRÉS DE JOVES CIENTÍFICS I CIENTÍFIQUES DE CATALUNYA – OLOT 2020 (virtual)

El passat 29 de maig es va celebrar el 2n Congrés de Joves Científics i Científiques de Catalunya, Olot 2020. Enguany, degut al problema de la pandèmia de la COVID-19 ha estat en format virtual.

Tant els organitzadors/es com els/les representants dels centres escolars participants van pensar que tot el treball que s’havia realitzat des de l’inici del curs, no es podia perdre. Per aquest motiu es va celebrar aquesta trobada de manera virtual.

Per part de l’INS La Valira va participar l’alumnat de 3r d’ESO, Aina Izquierdo i Aritz Monreal. Van presentar el nostre projecte anomenat “Els sabons”. Va ser molt interessant escoltar i veure (alguns centres van fer aportacions audiovisuals) els treballs de les altres escoles, provinents de diverses parts de tota la geografia catalana (Cambrils, Barcelona, Anglès, Amer, Berga i la Seu d’Urgell). Podeu recuperar aquesta trobada a l’enllaç https://youtu.be/72Q-C3gyMLw .

Tothom espera continuar aquest treball el curs vinent quan les condicions d’emergència sanitària siguin més favorables.

Xavier Pastor

Coordinador del projecte